Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

torek, 25. september 2007

Menina planina


V petek sem se z atekom dogovarjala, da bi se v soboto odpravili na Menino planino. Arija sem imela namen pustiti doma, potem pa nisem imela varstva zanj, zato sem se odločila da ga bom vzela s sabo. In ni mi žal, ker je zelo užival. Zraven je šla še moja sestra in Bruno, ki je bil že na slikcah spodaj. Avto smo pustili pri prvi koči, tako da smo hodili uro in pol. Malo nas je bilo strah, ker je pisalo da je tam območje medveda, za povrh vsega pa še omrežja ni bilo. Smo se hecali, da bo prišla medvedka, ker bo mislila da je izgubila mladička (ko bo videla Bruna).Med potjo smo videli ovce, krave in konje ki so se prosto pasli v naravi. Malo manj smo bili veseli bikov, predvsem zato, ker sem bila jaz v rdeči majici in jopici. Sem se hitro preoblekla, ker je menda enkrat bik lovil neko žensko, ki je imela rdečo majico:) Na vrhu smo malo počili in se slikali... vreme je bilo res lepo, zato je bil z vrha res lep razgled.















4 komentarji:

Anonimni pravi ...

No,če grem po prvem ogledu in ni nič,čez tri ure pogledat,če je kaj novega,me vedno presenetiš.Vesela sem prečudovitih fotk,seveda Ari blesti v vsej veličini.Ni čudno,da ni blo medvedov,če ste pa brunota naprej poslali.Kje pa je bil Simon?Fotke so res lepe in upam,da je Arčk bolje danes.Ga čakajo čokoladne kostke,mu bo rep v krogu metalo,ko jih od blizu zavoha.Tudi Boni se je že navadil da mu kostko prinesem,če pa vidi,da grem iz avta in ne trgam vrečke oz.nimam kosti v roki začne najprej grrrrrrrrrrrr delati nato pa laja kot nor,če pa zagleda kost,pa se dvigne na ograjo in čaka,mene pa skrbi za roko,samo da je sedaj čisto miren in lepo kostko vzame.Pozdravi mamo in mami,pozdrav tebi,Ariju pa pasje poljubčke,M.

Tina pravi ...

Sara, super izlet ste imeli! Jst se odpravljam na Menino že od začetka poletja, pa mi sploh ne rata :)
Enkratne fotke!

sara pravi ...

Simon je dobil vročino, tako da je doma pil čajčke. Za kostke se pa Ari priporoča, za hrano vse:) Danes je bil Quido pri nas, in je Ari veselo mahal z repom:)))

Tina, čimprej moraš na Menino planino, prav oči se ti spočijejo tako je lepa narava. Samo ena finta je...tam kjer je tabla, da je eno uro do Menine je v bistvu 4 ure. Veliko se jih je že nahecalo. Če pustiš avto pri Bibi, je čisto lepa tura, mi smo hodili uro in pol, ker smo nekajkrat počivali.

Zlatolasska pravi ...

Hojla!
Najprej hvala za lep komentar! Sem sla takoj pogledat, kdo nama ga je napisal. Saj se mi je zdelo, da sem ze gledala vajin blog, a ze nekaj casa ne.

Tale izlet je bil pa res superca! Jaz moram tudi Elly kdaj peljat v hribe, samo se sploh ne najde cas. :-( Na Menini sem bila jaz enkrat pozimi za novo leto, bilo je res lepo, najbrz je sedaj se lepse (sodec po slikah, res)..

Lep pozdrav iz Ljubljane!