Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

petek, 7. september 2007

Plašček

Ta teden smo se odpravili z Arijem v Ljubljano, natančneje v Mr. Peta. Ari se je kar naprej smukal okoli hrane in priboljškov, igrače pa ga sploh niso zanimale. Drugače je nor na igrače, tukaj je pa dosti boljših stvari ( npr. hrana:). Jaz sem si ogledovala ovratnice, ko me mami kar naenkrat pokliče naj pridem k njej. V roki je držala puloverček za pse. Prodajalka ga je oblekla, in začudo je bil čisto pri miru. Edino pri slečevanju je zagrabil pulover in ga ni spustil...je mislil da se sprodajalko igrata. Joj, tale moj Ari me spravi v zadrego ravno takrat ko je to najmanj primerno. Potem pa sem zagledala dežne plaščke in se mi je zdelo to bolj primerno. Mi je všeč, da ima toplo podlogo za zimski čas, poleti pa se lahko sname in se uporablja samo za dežni plašček. No, in spet smo bili pri pomerjanju. Nisem mogla verjeti kako je bil priden...stal je pri miru ves ponosen, ko so ga vsi občudovali. Je trajalo kar nekaj časa, da sem našla pravo številko zanj, ker ni ravno suh kuža:) Domen mi je rekel, da ne bo šel nikoli z nama ven, če bo oblečen...pa vem da bo šel:)) Ga navajamo tako, da ga vsak dan malo oblečemo, da se malo sprehaja oblečen po stanovanju. Danes mi je uspelo narediti par fotk.




7 komentarjev:

Riba pravi ...

Meni so pa vsi ti plascki, ki imajo samo zapenjanje cez trebuh precej brezvezni, ker je pozimi itak ne zebe, dlako po hrbtu pa imajo beagli itak waterproof :o) Se hitro posusi in ni panike. Jaz iscem takega, ki ima cimbolj pokrit trebuh (enega sem ze nasla v Mr. Petu, samo bi tudi rabila Luno s sabo), ker ima ravno trebuh vedno najbolj moker in umazan.

Ampak mu pa pase tale ;)

Xsara and Tani pravi ...

Jaz tudi iscem taksnega, ki bi pokril tudi trebuh. Sem ze razmisljala, da bi narocila po meri (dela jih ena gospa iz Zagreba). Se pa strinjam, da tale plascek Ariju lepo pase ;D

Riba pravi ...

Xsara, v Mr. Petu imajo take, ki pokrijejo 2/3 trebuha, so pa iz takega brezveznega materiala, kot sumece trenirke recimo :D Najbrz kak waterproof, pa niso tako zelo dragi.

Sem gledala kao dezni plascek v Zooticu, pa je za beagle spet BV, ker je cel trebuh zunaj. Pa Luna in kapuca najbrz ne bi bile ravno prijateljice. Mah, ji ga bom pa sama zasila, ce bo treba ..

sara pravi ...

Res je malo nerodno, ker ni trebušček pokrit... mi smo ga kupili s takim navdušenjem samo zato, ker se nam je zdel tako posrečen v njem. Sploh nismo pomislili, da je odkrit ravno tisti predel, ki je ponavadi najbolj moker in blaten. Sem bila ravno danes v Zooticu, in sem videla enega, ki ima trebušček pokrit. Ne vem pa, če bi bilo to Ariju prav.

Riba pravi ...

No, pa ima tudi Luna plascek oz. bolje receno vetrovko/palerino :D

Ji super pokrije cel trebuh!

sara pravi ...

Res je luštna palerinca, Luna je v njej prava lepotička;)

Xsara and Tani pravi ...

Mi imamo en termo flis in eno bundico s Snoopyjem - ampak oba pokrijeta samo polovico trebuscka