Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

petek, 16. november 2007

Spet bronhitis??

Zadnje čase pišem samo še o boleznih oz. o Arijevem zdravju. Ponoči je prišel spat k meni, in sem opazila da spet hrope med spanjem. Kar naprej je pil vodo, potem je še kihal in kašljal. Tudi na pasji wc (ki ga imamo še od takrat, ko je bil majhen) hodi. Zvečer in ponoči ima vedno na razpolago pasji wc, ker včasih veliko pije, in gre potem ponoči lulat, da ni treba trpeti do jutra. Zjutraj sem iz službe poklicala na kliniko, in jutri ob pol enajstih smo naročeni pri dr. Zeninoviču. Popoldne sem ga peljala na sprehod, in ko je spuščen norel s Quidotom se je kar naenkrat ustavil in ni prišel do sape:(( Ima iste simptome kot zadnjič ko je imel bronhitis. Ari je v družini največkrat pri zdravniku, večkrat kot mi vsi skupaj. Kar naprej je nekaj narobe, prav skrbi me že zanj. Glede apetita me pa ne skrbi...vedno ko je bolan se mu apetit poveča, kar naprej bi jedel. Držite pesti da bo z njim vse ok, jutri pa poročam kako smo opravili.

2 komentarja:

Zlatolasska pravi ...

Joj, Ari je pa res boscek!
Drzimo pestke, da ni nic takega, pa da bo hitro bolje, karkoli ze je..

sara pravi ...

Zlatolaska hvala!!! Upam, da bo res kmalu vse ok!