Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

ponedeljek, 26. november 2007

Ari in baloni

5 komentarjev:

Riba pravi ...

Kaj je dobr :o) Sem (itak) tudi jaz prej popoldne dala Luni balon, se ji je cisto zmesalo. Sem jo prej zvecer posnela, samo bo treba zmonitirat filmcek, kar bo pa se traaaaaaaajal.

Sam da Luna nori z balonom po stanovanju in laja v njega, ce je pri miru in ga po 5 min max poci in ji ni nic jasno :))

sara pravi ...

Tudi Ari je prej že dva počil, in je bil čisto preplašen-mi smo odreagirali veselo, in ko je videl da je vse ok se je takoj spravil na novega:)Žal je filmček predolg, in mi ga noče naložiti na youtube. Ali mogoče veš kako naj ga skrajšam?(o teh stvareh nimam pojma).Tale filmček, ki je objavljen je bil zadnji in najkrajši, in je Ari že čisto naveličan. Že komaj čakam vajin filmček;)

Riba pravi ...

Skrajsas ga s kakim kul programom, samo se ne vem katerim :o) Moram si zloadt kaj pametnega. Drugace pa, ce ga zelis pomanjsat, si moras zloadat en converter - npr. avi fajli so najmanjsi za filmcke, ne vem v katerem formatu tebi snema.

Sem hotla ga vceri nalozit na youtube, enega nezmoderiranega, pa mi ga valjda ni hotlo .. Grrr.

Kaja pravi ...

Sarica!
Vse najboljše za rojstni dan!!
Velik sreče, zdravja...Vsega kar si želiš!

Poljubčki,
Kaja & Quido

sara pravi ...

Kaja in Quido hvala za lepe želje!!