Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

petek, 2. november 2007

Bronhitis

Danes ponoči je imel Ari težave z dihanjem, ko je spal je zraven hropel, pa tudi nekaj napadov je imel. Že nekaj dni je pokašljeval in kihal, pa sem mislila da se je malo prehladil. Ponavadi takoj letim k veterinarju in velikokrat ni nič, zato sem tokrat malo počakala. Danes je bil pa zelo slabši kot včeraj, zato sem se odločila da ga peljem na pregled, pa še vikend je pred nami in ponavadi je ravno takrat kaj narobe. No, sem poklicala v Mestni log pa so me odslovili, češ da jemljejo samo nujne primere in naj grem k veterinarju v svoj kraj (seveda, da mi še bolj zboli). Kar po telefonu mi je rekla, da ima glede na simptome sigurno kakšno okvaro na srčku, in naj se naročim v novembru za pregled srca. Seveda ga nisem peljala k našemu "veterinarju", zato sem poklicala ateka, če bi šel lahko z mano v Ljubljano k veterinarju. Poklical je na Prvo kliniko za male živali na Gorkičevi, in sploh ni bilo nobenega problema da pridemo. Rekli so, da bomo dolgo čakali, drugače pa naj takoj pridemo. Res smo čakali skoraj tri ure, ker je bilo veliko naročenih, vendar sem bila na koncu zelo zadovoljna. Pregledali so mu pljuča, vendar ima hvala bogu še čista, ker sem ga pravočasno pripeljala. Ugotovili so, da ima bronhitis, zato je dobil pikico in antibiotike. Veterinarja sta ga zelo pohvalila in rekla da je zelo potrpežljiv in priden. Ponavadi ga držimo trije, danes pa sem vse uredila sama. Je pa res, da sta bila tudi veterinarja super in zelo prijazna do njega, tako da jima je zaupal (tudi ko sta mu merila vročino...ponavadi je precej hudo:) Se mi je pa tako smilil, ko sta mu vbrizgala antibiotik, ker je tako jokal. Je rekel veterinar, da ta stvar močno peče in da ga čisto razume ker joka. Sem mu takoj obljubila pasjo čokolado (seveda razume), in je takoj dvignil ušesa in me pogledal. Smo se vsi smejali. Je lahko še tako bolan, hrana ga pa vedno predrami. Čez tri dni naj bi mu bilo že bolje, drugače pa moramo nazaj. Po injekciji mi je takoj zaspal v naročju in še vedno spi naprej v moji postelji. Za kosilo bo imel pa riž z zelenjavo, ker ga ima najraje:)

7 komentarjev:

Riba pravi ...

Boscek. Temu tudi ni nic prizaneseno, vidim. In se en kandidat za veta danes. Luna je bila takooo strasanskooooo bogaaaa danes, pa ji je samo tacko povil. Smiljenje sami sebi najbolj obvlada :))

Lupcka Ariju od Lune

sara pravi ...

Ja poznamo to:)) Pri nas se tudi smili sam sebi pa tako žalostno gleda da bomo ja vsi okrog njega skakali.Če pa rečemo da je bogi pa kar vzdihuje in je še bolj žalosten:))

sara pravi ...

Aja, Ari pošilja nazaj lupčka Luni (tolk je še pri močeh:)

Xsara and Tani pravi ...

Ja madonca, ti nasi beagli so skos neki pri veterinarjih. Najbolj zdrava pasma, ampak vedno je kaj - na sreco pa so ponavadi res malenkosti, ki so zoprne, ampak vsaj niso nevarne. Midve sva enkrat letele navsezgodaj zjutraj k veterinarju, ker je Xsara bruhala kri. Dobivala je protistrupe, ranital in antibiotike dva tedna, na koncu pa smo ugotovili, da je na sprehodu pojedla ene bucne lupine, ki jih ni mogla prebavit, zato jih je izbruhala. Ob tem se je malo porezala po ustni votlini, zato je bila v izbruhani slini kri. Upam, da bo Ari kmalu boljsi - fino ga pocrklajte pa lupcka od Xsare!

Riba pravi ...

Kako je Ari?

Zlatolasska pravi ...

Joj, boscek.. Upam, da je ze boljse! Pri nas pa je Elly hvala bogu okay, sem pa jaz zbolela in malo odlasam z odhodom na lulanje in kakanje... Ji bo samo koristilo, da se nauci malo zadrzat.. :-) Sicer pa je zdajle blazno zaposlena z eno govejo kostko (al kaj je ze tisto, kar se kupi v zoo trgovinah?) in po moje nic ne misli na to, da jo kam mudi.. :-)

Tudi Elly posilja (goveje) poljubcke Ariju, da bo cimprej ozdravel! :-)

sara pravi ...

Ari je že bolje, le nekaj napadov je imel še ponoči. Upam, da bo sedaj zdrav. Drugače smo pa res kar naprej pri veterinarju, pa naj bi bili najbolj zdrava pasma...no to pri nas ne drži. Točno vemo kdaj mu mama da kaj česar ne sme, ker takoj dobi alergijo:(

Ari pošilja nazaj velik poljubček Xsari in Elly.