Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

sobota, 17. november 2007

Moj bogi Ari:(


No, pa smo bili pri veterinarju. Po simptomih, ki sem jih naštela veterinarju se je najprej bal, da gre za pljučnico. Vzeli so mu veliko krvi, revček se mi je tako smilil. Potem so mi dali podstavek, in sem mogla loviti urin, ko je šel lulat. To sva opravila brez problemov. Nato je šel na slikanje pljuč in požiralnika...vse skupaj je bilo zame zelo mučno, ker nisem vedela kaj je narobe. Ko so nas poklicali v ambulanto, sta mu veterinarja naredila neko terapijo, ki je spominjala na infuzijo. V urinu so našli prisotnost krvi, pljuča so čista, s krvjo je bilo vse ok, je pa dehidriran - zato tudi toliko več pije in potem hodi na pasji wc lulat. V bistvu še sami ne vedo kaj mu je, menda gre za vnetje. Dobil je antibiotike za 14 dni, teh štirinajst dni se ne sme naprezati in noreti, ampak čimbolj počivati. Je rekel veterinar da je Ari na bolniški:) Potem gremo nazaj na kontrolo, kjer bodo še enkrat opravili iste preiskave. Ena izmed možnosti je tudi ta, da ima podaljšano nebo oz. mehko nebo. To je ponavadi značilno predvsem za kratkogobčne pasme, ampak očitno lahko doleti tudi druge pasme. Rekli so, da ima nekaj (se ne spomnim besede, ker je bila preveč strokovna) zelo izrazito, in da bi bilo lahko to. In potem so različna vnetja in bolezni še v hujši obliki. Če čez štirinajst dni ne bo boljše, ga bodo morali uspavati in pregledati požiralnik. Ponavadi je za hujše oblike potrebna operacija. Po eni strani sem prav jezna na te veterinarje, ker ti rečejo da ne vedo od česa je to. Pred štirinajstimi dnevi se je šlo za bronhitis, dala sem 5o eur. danes so ugotovili, da ni šlo za bronhitis, ampak je nekaj drugega samo še ne vedo točno kaj, 120 eur. Čez štirinajst dni bodo še enkrat opravili iste preiskave, spet 120 eur. In če ne bo to kar so rekli danes, bodo naslednjič iskali nekaj drugega. Pa da ne bo kdo mislil, da se gre tukaj za denar, sploh ne...zanj bi dala vse na svetu samo da bi bil zdrav. Jezi me le to, ker sem bila zaradi istih simptomov že pri treh zdravnikih, pa vsak reče drugo diagnozo. Resnično bi rada izvedela kaj mu je, pa če dam celo plačo samo za zdravljenje. Tako pa ga 14 dni zdravimo s temi antibiotiki, potem z drugimi in tako naprej... Upam, da mu bodo antibiotiki pomagali in da ne bo moj srček nikoli več bolan. Aja, pa pohvaliti ga moram, ker je bil spet zeloo priden!

8 komentarjev:

Agapetos pravi ...

Ubogi kuža! Upam, da bo popolnoma ozdravel v čim krajšem času!

Zlatolasska pravi ...

joj ta strucka boga... Sam je res kot zakleto... Ti veterinarji so pa itak... brrr... A ga imas ti zavarovanega? Tebi bi se ze splacalo, po tolikih obiskih veterinarjev bi ze kaj dobila nazaj najbrz... :)

No, mi drzimo tacke skupaj, da bodo tile antibiotiki kaj pomagali.

Lupcke*

sara pravi ...

Agapetos in zlatolaska hvala!

Arija nimam zavarovanega, ravno danes smo doma govorili o tem. Se moram pozanimati glede tega. Ima mogoče kdo zavarovanega psa in s tem kaj več izkušenj?

Lupčke nazaj:)

Xsara and Tani pravi ...

Bogi bogi Ari, revcek je res veliko bolanckan! Upamo, da bo novo zdravljenje uspesno in da bo cimprej spet divjal naokoli ... pa fino ga pocortajte in ga se v nasem imenu pocohajte za useskom!
LP, Xsara

Zlatolasska pravi ...

Noup, jaz Elly nisem zavarovala.. Sem mislila, pa mi je nekdo rekel, da bi ze za samo zavarovanje ful placala... Upam, da bo mis zdrava..

Je pa moja mami ven privlekla tole zavarovanje, ker je nas samojed tisti, ki je kar dosti okoli veterinarjev :-S Je pa rekla, da njen zavarovalniski agent lahko to spise in zavaruje psa... Tako da najboljse, ce na kako zavarovalnico poklices, pa povprasas. Nas agent je iz Triglava.

Kako Ari? Bolje? Socustvujem z njim, sem sama tudi ze cel teden na bolniski, pa se ta teden bom ocitno.. :-S

Riba pravi ...

Jaz Lune nimam zavarovane, smo pa ze razmisljali o tem. Naj bi zavarovanje psa prislo ob zavarovanju stanovanja oz. nekaj takega, psa pa zavaruje zavarovalnica Triglav. Pri teh zadevah, ki niso "mehanske poskodbe", bi ti krili del stroskov, pozanimaj se.

Kam pa vozis Arija k vetu? Mi smo Luno takrat, ko se je zastrupila, peljali v Mestni Log in smo bili zadovoljni. Sicer z odnosom ne najbolj, ampak resili so pa jo. Pa opravicil se je tudi naslednji dan vet za nesramno obnasanje. Mnogi jih kritizirajo, samo mi smo imeli obakrat dobro izkusnjo (gastritis pri pol leta in zastupitev pri dveh). Tacko smo sivali pa pri nasem vetu, pa bradavico odstranjevali, pa steriliziral jo je tudi nas vet (je cenejsi in za take manjse stvari recimo, da mu zaupam).

Hvalijo pa tudi kliniko 300 kosmatih. Moja ex soseda pa je svojo psicko peljala v Topolscico. Psa so eno leto pacali veti po Lj in ji dajali dietno hrano, ker naj bi bila predebela itd, v bistvu jepa imela obrabljen kolenski sklep, pa so jo operirali in dali mavec in je zdaj psicka ok, prej pa vec kot eno leto sepala in take fore. Lahko se pozanimam, ce te zanima.

Lupcke malemu bolniku od Lune,

Riba

sara pravi ...

Tudi jaz sem prej hodila v Mestni log. Zdaj sem pa poklicala, če ga lahko pripeljemo nas je pa kar receptorka odslovila. Je rekla da po mojem naglasu sodeč ne prihajam iz Lj in naj grem h kakšnemu zdravniku bližje nas. Potem me je še vprašala kakšne simptome ima, in ko sem ji povedala kaj mu je, mi je pametno odgovorila da ima sigurno bolan srček . Potem mi je rekla naj se naročim nekje za rentgen srca. Sem bila tako jezna, ko je kar po telefonu povedala kaj mu je, brez da bi ga pregledali. No, in potem sem iskala veterinarja seveda v Lj(ker pri nas niso v od veterinarja) in na koncu so me prijazno vzeli na Prvi kliniki v Ljubljani.

Sem gledala glede zavarovanja...če sem prav razumela, je za pasemskega psa treba plačati 420 eur, da ti povrnejo polovico stroškov pri zdravljenju.

Drugače ga pa crkljamo še bolj kot prej, se mi zdi da nas že kar malo izkorišča:)

Vsem pošilja poljubčke in pozdravčke

Riba pravi ...

Kliniko 300 kosmatih ful hvalijo.

V Mestni Log pa mi nikoli nismo klicali, samo peljali ..