Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

sreda, 21. november 2007

Ari maneken

Danes sem dobila nove rokavice in kapo. In Ari ne bi bil Ari, če ne bi zvito nekaj ukradel. Ponavadi so to nogavice, danes so bile pa za spremembo rokavice. In potem tišči gobček tako skupaj, da mu ga niti malo ne morem odpreti. Na koncu sem mu dala pa na glavo še kapo, in je čisto trd sedel na sedežni in poziral. Verjetno je ves čas mislil na to, kako bo obdržal rokavice v gobčku. In tako so nastale luštne slikce

Drugače se mi pa zdi, da je po antibiotikih že boljši, seveda pa bodo to pokazale preiskave čez slabih 14 dni.


5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

sara tvoj ari je car

Kaja pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Kaja pravi ...

Joooj kok mu paše ta kapa =).
Prou luštkan je z njo...in te rokavice v gobčku..hehe..prou faca je =P.
Lp in poljubčki od Quida=*

Riba pravi ...

Dokler ti po postelji ne zacne razmetavat modrca, bo se kar ok .. (Ja, Luna mi je zadnjic vzela modrc in se z njim igrala, packa mala!) :))

Drugace pa obcasno okrog prenasa nogavice od sestre (vzame iz kosa s cistim perilom) ali pa moje pliskote ...

sara pravi ...

Tudi pri nas je že kradel modrce, hlačnih nogavic od mami raje ne omenjam, ker jih je že preveč strgal, iz sušilca pa vedno ukrade tangice in nogavice. Najbolj smešno je pa zjutraj...ko si zjutraj slečem pižamo, vedno pride in jo ukrade, ter odnese v svoje ležišče, da z njo spi naprej. To je že njegov dnevni ritual :)