Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

sreda, 15. avgust 2007

Prijatelj Quido




Pa smo ga končno dočakali - kavalirčka Quida:) Ima ga moja prijateljica, in sem prav vesela, da je Ari končno dobil prijatelja s katerim bo lahko vsak dan hodil na sprehode. Danes sta se prvič videla, in takoj sta si delila poljubčke. Malo me je skrbelo, da se Quido ne bi bal Arija , vendar so bile skrbi odveč. Ari je tipičen beagle, ki zelo rad laja, zato tudi danes nismo mogli brez tega. Quido se je bal, ker ima Ari zelo močan in prodoren glas. Ari je še zelo otročji, in s svojim laježem privablja k igri - ne razume, da je še premajhen za norenje po travnikih. Quido se bo hitro privadil na njegovo lajanje, ker Ari pač rad veliko govori:))Na travniku sta se potem oba razživela, in pozirala fotografskemu objektivu. Sem tako vesela, da sta se lepo ujela in se imata rada. Komaj že čakava naš jutrišnji sprehod.











5 komentarjev:

Tina pravi ...

Kakšen cukr je Quido! Ga bo treba it pa res kmal pogledat :)

sara pravi ...

Ja, res tak srček, da bi ga kar pojedel:)

anchy pravi ...

Ari in Quido to sta lepi par...
res sta oba frajerja:)

Anonimni pravi ...

joj k sta lustkana...upam, da se kmalu kaj vidimo;)

ajda

sara pravi ...

Res sta ful srčkana skupaj. Ari se mi zdi tako ogromen proti Quidotu. Je kot njegov ata:)

Ajda, se moramo res kmalu dogovoriti za kak sprehod;)