Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

sobota, 25. avgust 2007

Beagle T-shirts and gifts ( spletno nakupovanje)

Danes sem malo brskala po spletu, in sem čisto navdušena nad stvarmi, ki jih prodajajo na spletni strani CafePress. com. Prodajajo vse kar si srce poželi - od nalepk, majčk, puloverjev, ur, beležk, skodelic, torb, kap,... Bi se našlo kar nekaj stvari, ki bi jih imela. Škoda, ker tega ne prodajajo pri nas. Spodaj je ožji izbor, pa že ta je precej velik:))) Najbolj všeč so mi napisi, ki se nanašajo predvem na beaglov karakter.
Tukaj je pa moj "kratek" seznam.




























3 komentarji:

Riba pravi ...

Uaaaaaaaaaaau, kake cool stvari! A sem mogla to videt? :)

Meni je Luna dejansko ze zrgizlamarsikatere zapiske za solo :( Tako da bi bila majcka cisto pravsnja. Pa tista s selektivnim sluhom ;)

Najbrz bi bila postnina v SLO tumac predraga :(

sara pravi ...

Ja, res so super stvari...po moje je tudi poštnina draga:(

Drugače ti pa glede domače naloge čisto verjamem. Meni je Ari ukradel 50 eur (grrrr) z mize in jih raztrgal, nekaj denarja je celo pojedel. Pa da ne govorim o papirnatih robčkih, ti so njegova strast...meni pa povzročajo sive lase:)To je dokaz, da požrešnost pri beaglih res ne pozna meja.

Riba pravi ...

Uf, kriza, meni je Luna zgrizla 'samo' 200 sit, packa ena.

Drugace pa nosi moje plisaste igrace po stanovanju, kadar ji ni prav, da jo pustim doma :) Sicer pa spi na njih in ji je jasno, da so moje in ne njene. :)