Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

ponedeljek, 27. avgust 2007

CAC Trbovlje

Včeraj sem bila na pasji razstavi v Trbovljah. Letos sem šla brez Arija, da sem si lahko v miru ogledala vse pasme. Vmes mi je bilo kar žal, ker ga ni bilo z mano...vendar je bilo bolje da je bil doma, ker je bilo zelo vroče. Upala sem, da bom končno videla kup beaglov, a sem bila na koncu razočarana. Bili so le trije ( vsaj jaz sem jih videla samo toliko )in najlepša mi je bila Živa iz psarne Brakada. Res je prava lepotička, v glavo je precej podobna Ariju. Sem jo mogla malo prečohat:) Eden beagle mi je bil pa precej čuden (kot da bi imel alergijo)...na nekaterih mestih ni imel dlake, koža pa je bila rdeča. Drugače pa sem se veliko zadrževala pri Arijevem prijatelju Benu (Clumber španijelu) in seveda držala pesti zanj. Če bom imela kdaj poleg beagla še kakšnega psa, bo to sigurno Clumber Španjel:))Me je čisto očaral s svojo prisrčnostjo, prijaznostjo, nerodnostjo... Ben se je zelo dobro držal in je bil zelo priden za svojo prvo razstavo. Vsi so me spraševali kje je Ari, in zakaj ga nisem pripeljala zraven. Po eni strani bi ga tako rada peljala na razstavo, vsaj da vidim kako bi ga ocenili. Skrbi me le to, da ne bi zaupal sodniku. Zadnje čase je do nekaterih tujcev nezaupljiv. V nekatere skače od veselja, druge pa nalaja, kot bi bil zares hud. V bistvu pa ga je samo strah. Nekaj časa smo bili tudi pri novofundlancih in občudovali rjavega novofundlanca, ki so ga imeli italijani. Če primerjam Bruna z ostalimi novofundlanci, mi je daleč najlepši. Ima namreč zelo lepo glavo, kakršne pri drugih nisem videla. Škoda, ker ga ni bilo na razstavi, bi sigurno dobil lepo oceno. Dan je hitro minil, po razstavi pa smo šli po Arija in ga peljali k Brunu na obisk:))

Ben



Živa





Ni komentarjev: