Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

nedelja, 19. avgust 2007

Ari in Bruno


Včeraj sva bila na obisku pri Brunu, in spet je bilo veselo. Oba sta zelo srečna ko se vidita. Sem obema kupila kostko za pojest...smo se tako smejali, ko je Bruno najprej pojedel svojo, nato pa je ukradel še Arijevo. Ari je najbolj navdušen nad njegovim velikim pesjakom...verjetno zato, ker ga sam nima:)) Najbolj smešno je takrat, ko Bruno lovi Arija in ko ga končno dohiti, potem pa se ne more ustaviti in prileti naravnost na njega. Za mojega pesjankota je tam idealno, saj je ograjen vrt, in se lahko prosto sprehaja in raziskuje naokrog. Ugotovil je tudi, da so Brunovi briketi takoo dobri, da se lahko jedo brez dodatkov...domačih se pa sploh ne dotakne:( Tam pozabi na vse...tudi jaz nisem zanimiva, je preveč ostalih stvari:) Bruno je Arijev res dober prijatelj, in sem zelo vesela, da se tako razumeta. No, proti Brunu se mi pa Ari zdi tako majčken kot Quido proti Ariju:))

Ari, daj mi enga lupčka:)


Misliš, da naju bodo še dolgo slikali


Takole se igrava na travniku


Potem pa počijeva na klopci

2 komentarja:

Unknown pravi ...

Marička kok sta luštna skupaj.Tu pa Bruno ni le ata ariju,ampak še vsej kolici zraven.Res ju je luštno gledat tako skupaj.Daj še tiste "blegoške "fotke nekam prilimaj,upam,da ti jih je Janja dala.Lp vsem,Ariju pa lupčka.

sara pravi ...

Ja, res sta posrečena skupaj:) Iz blegoša imam pa samo te fotke, ki so na blogu. Janja je na morju, tako da dobim slikce čez kak teden. Jih bom poslala na mail. Ari pošilja nazaj lupčka:))