Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

četrtek, 9. avgust 2007

Izlet na Blegoš

Ari s kravcami ( na daleč je bolj varno)


Ari in Žak


Ari in Lili


Takole se pa uležem , ko nočem več hoditi


Pred nekaj dnevi smo se odpravili na Blegoš. Ari je vedno vesel izletov (predvsem daljših), ker ponavadi trajajo cel dan, pa še v avtu se je tako lepo peljati:) Najbolj uživa, ko gleda skozi okno in opazuje vse naokrog. Avto smo pustili pri koči, od tam pa smo se odpravili peš do vrha. Ko smo prispeli na vrh, je bil Ari vidno šokiran. Okrog nas se je paslo približno 50 krav, in moram priznati da občutek res ni najbolj prijeten. Ari se jim je zdel precej zanimiv, zato so hodile za njim, tako da sva na koncu že oba bežala:)) Sem mislila, da so krave bolj umirjene živali, pa sem se očitno uštela. Potem pa je sledilo bolj prijetno presenečenje. Srečali smo dva beagla, in seveda smo jih morali poslikati skupaj. Najprej smo srečali dve leti staro beaglico Lili, potem pa še osem mesecev starega beaglčka Žaka. Žak je bil precej podoben Ariju...oba imata bel hrbet s črnimi flekci. Bila sem čisto navdušena, ker tako redko vidim beagla - v naših krajih jih je zelo malo. Nato smo se odpravili še v bunkarje, in seveda je bil Ari takoj za nova doživetja. Vsi ljudje so ga občudovali, on pa je prijazno prišel do vsakega da so ga božali. Nekateri so me celo prosili, če ga lahko slikajo... bil je v središču pozornosti. Popoldne smo se počasi odpravili proti domu, in Ari se mi je ulegel v naročje in zaspal. Domov smo prišli precej utrujeni, vendar že komaj čakamo nov izlet:))

Ni komentarjev: