Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

četrtek, 5. februar 2009

Puloverček za Luno

Zadnjič sem šla iz službe spotoma v novo trgovino za živali, ki jo imamo sedaj v Kisovcu. Kupit sem šla hrano za divje ptice, domov pa sem prinesla puloverček za Arija. Bila sem prepričana, da mu bo prav, vendar sem se uštela. Sicer smo ga spravili gor, vendar je bil Ari kot bomba, ki bo vsak čas eksplodirala, haha:) Ta puloverček je kot nalašč za beaglčke, ker je na njem Snoopy, zato se je Ari odločil da ga bo podaril Luni:) Sicer Luna ni najbol navdušena nad njim (vsaj po slikicah sodeč), sem pa prepričana da je Teja toliko bolj:)) Prav luštkana je v njem, a ni?!:-**


1 komentar:

Riba pravi ...

Luna mora biti navdusena, nima izbire :o) V nedeljo ji je prisel zelo prav, da je ni zeblo na snegu - pa Nina od Žaje je bila tudi cisto navdusena in je rekla, da mora tudi ona nekaj Žaji kupit :))

Hvala se enkrat!