Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

četrtek, 5. februar 2009

Bučko na obisku

Z Arijem sva dobila obisk, ki sva se ga oba zelo razveselila. Nekaj mesecev nazaj sva z Arijem na sprehodu med bloki našla tigrastega mucka. Ko naju je videl je tekel k nama...ni se bal Arija, celo muckati se je želel, pa Ari ni bil za to:) dala sem mu jesti in piti, potem pa se je kar obdržal pri bloku. Moja sodelovka je tudi moja soseda, in ima zelo rada mucke. Skupaj sva ga hranili in skrbeli zanj. Mucka nikjer niso mogli vzeti, ker je muck povsod preveč. Potem sem mu v gajbico dla stare puloverje, da je revček lahko nekje spal. Ari in mucek sta se vsak dan bolj razumela...in Ari me je takoj, ko je prišel ven, vlekel k mucku. Doma sem prosila, če bi ga lahko vzeli, vendar mi niso pustili:( mucek se ni premaknil iz gajbice, ven je šel samo takrat, ko je jedel, lulal in kakal. Potem so mi ljudje povedali, da sta ga dve "prijazni" gospe pustili na cesti, ker so se preselile v drug blok. in mucek je ves zbegan taval med bloki in ju iskal:( Potem pa se mi je še bolj zasmilil...zunaj je bilo tako mrzlo, on pa na mrazu. res je bil bogi, sploh ker je bil navajen bivati v stanovanju. Potem sem sodelavko toliko časa prepričevala, da je končno popustila in rekla JA:) Skupaj sva ga peljale k veterinarju na pregled, potem pa so ga še kastrirali. Sem bila tako vesela, da ga je vzela, ker sem vedela da ga bom lahko še naprej crkljala:) Sedaj je najbolj hvaležen mačji razvajenec, super se razume z njenim prvim mačkom, pa še na obisk k nam velikokrat pride:))






6 komentarjev:

Klemen pravi ...

Ta bi bil pa za kolega našem Lotiju.:-))

sara pravi ...

Ta bi bil kolega tudi z Bonijem, če bi bil za:))

Klemen pravi ...

To pa ne vem, če bi šlo. Našga sicer pri miru pusti, ampak ne vem.

sara pravi ...

haha, sej se hecam...raje ne bi poskusila:)

Riba pravi ...

Zelo fer delitev postelje - muc v njej, Ari revez pa na tleh :))

sara pravi ...

Riba, vsaj nekomu je všeč tole Rogzovo ležišče.:) Bučko se očitno dobro v njem počuti, Ari je pa raje na postelji. Najbolj smešno je bilo, ko je šel Bučko ven iz ležišča...Ari je hitro skočil noter, in se ulegel(pa res skoraj nikoli ne spi v njem) :) Potem je prišel pa Bučko, in se ulegel k njemu...Ari pa hitro ven, ker z mačkom pa že ne bo delil postelje, potem se je pa na tla ulegel:)))