Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

sobota, 24. januar 2009

Teja in Luna hvala za zelo okusne piškotke!!

Ari se vama najlepše zahvaljuje za piškotke!! Takšnega veselja pa že dolgo ne, pa kako se mu je zdelo, ko je poštar dostavil paket zanj:)) Ponavadi jaz kaj podpisujem, tokrat pa je on dobil paket s piškoti...verjetno bo zdaj vsak dan čakal na poštarja. No, pustili smo mu veselje, da je sam odprl paket, in potem je ven zložil skoraj vse piškote:) Ni se mogel odločiti katerega bi najprej poskusil, zato je nekaj časa kar ležal med njimi:) Ko se mu je pa prebudil apetit, sem pa hitro posredovala jaz, ker bi drugače pojedel vse. Teja, zdaj se moram pa res spraviti k peki pasjih piškotov, ker je Ari nor nanje:)) Hvala še enkrat!! Pa še slikovni dokazi:)

Hm, ali je poštar res tole prinesel zame:)

Sedaj pa odprimo paket...
In poglejmo kaj je v njem...

Mmmmm, PIŠKOTI, VELIKO DOBRIH PIŠKOTOV :P
Hm, katerega bi pojedel najprej, to je vprašanje:)
Bom začel kar od začetka...
Kako so dobriii...
Teja, tole si pa dobro spekla:))

2 komentarja:

Riba pravi ...

Iiiiiiiiiiiii!!! :))

Ampak tale tvoj Ari je res res potrpezljiv kuza! Luna bi vse pozrla. tisti v navadni vrecki so bili iz Fressnapfa :))

Joj, jaz se vedno nisem uspela nalepit Lune v vajinem pulovrcku na blog :o(

sara pravi ...

Po eni strani je potrpežljiv, po drugi pa niti najmanj. Bi morala videti kakšna je situacija kadar jemo mi...takrat ni niti malo potrpežljiv:))

Bom še jaz prilepila slikce od Lune:)