Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

četrtek, 15. maj 2008

Največja palica je moja

Ta teden sva z Arijem sprehode vzela zelo resno, saj greva od doma proti europarku okrog petih, domov pa vedno prideva po osmi uri. Tale sonček obema daje neko energijo, ki jo z veseljem izkoristiva za dolge sprehode. Veliko hodiva, potem se usedeva na kakšno klopco(seveda mora sedeti na klopci, ker je boljši razgled...veliko ljudi gre mimo z nasmehom na obrazu, saj sedi na klopci kot kakšen človek), mečeva in loviva palice, srečava veliko prijateljev(človeških in pasjih:), nabirava štiriperesne deteljice (v treh dneh sem jih nabrala 11-doma pravijo da ni več zanimivo, in da sem že dolgočasna). Jaz pa vsa navdušena ker jih imam toliko, uf, to bo veliko sreče:) Sem se odločila, da bom vse dala v en velik okvir za spomin:)Sem čisto noter padla s fotografiranjem, zato vsak dan naredim približno 100 slik:)Domen je rekel, da ne bo šel več z mano, ker čepim pol ure v travi, da naredim lepo sliko od polžka:)Aja, naslov je o veliki palici, jaz pa blebetam o vsem drugem-Ari je namreč nor na VELIKE palice, če je majhna sploh ni zanimiva. In potem mi čez cel park komaj vleče palico, ljudje se pa smejijo ker resnično zgleda smešno. Nasproti je prišel par s psičko, ki je tudi vlekla ogromno palico. Ko smo se malo pogovarjali, sta omenila da ima tudi ona rada samo velike palice in da majhnih ne mara:) No, pa le nismo edini. Danes pa že komaj čakam nov sprehod...lepo izkoristite te sončne lepe dni!







3 komentarji:

Riba pravi ...

Ves kaj, najboljse, da ti naslednjic mojega posljem, pa lahko zarad mene 4 ure v travi cepita! :o) Jaz tudi rada fotografiram, ampak ne tristo let pa pol, kot pocne moj, pes pa ze ves zivcen rata ali sva pa 100m naprej, kot da bi bili skregani.

Sicer ima pa tudi Luna rada "majhne palčke" in se posebaj rada s temi hudici praska po nogah. Se pa za metanje zadovolji tudi z manjsimi, vazno, da je palica!

Maychi pravi ...

Sem na hitro preletela vajin blog (z Arijem) in priznam, da mi je res všeč..

Sicer sem pa na vajin blog prišle preko googla, ker sem ravno v iskanju svojega malega beagla.. Mogoče veš kje je kakšno dobro leglo?

Lep pozdravček :)

sara pravi ...

riba,
me veseli, da nisem edina:) Pa saj prej nisem nikoli toliko slikala, sedaj, ko imam pa nov fotoaparat sem pa čisto not padla:) Ne obvladam še vseh funkcij, pa vadim da bom imela lepe slikce z Djerbe. Glede velikih palic pa mene vedno skrbi, da se mu bo kakšna veja v oko zapičila...enkrat si je pa tačko čisto popraskal.

maychi,
hvala, sem vesela da ti je blog všeč:) Trenutno ne vem za nobeno kvalitetno leglo, svetujem ti, da greš na pesjanarja pod temo "beagle"in tam malo povprašaš. Želim ti, da čimprej najdeš svojega beaglčka, ker vem kako mučno je to čakanje. Lep pozdravček, pa oglasi se še kaj:)