Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

sobota, 2. februar 2008

Pustna sobota

Se vidi da imam doma čas(ker sem bolna) in sem se malo igrala z Arijevo slikico. Sem ga kar preko računalnika našemila, v živo bi preveč trpel. Smo se pa doma zelo nasmejali ob nekaterih slikcah:)) Meni je najboljši oblečen v nuno in tistega dojenčka v medvedku:)) Kaj pa vam?





3 komentarji:

Kaja pravi ...

Super slikce...Tudi jaz sem jih veliko takšnih naredila in tudi drugačnih=)...No..gremo jutri? Si že kaj bolje ali ne?

No upam da se pozdraviš do jutri=)).

Lp****

sara pravi ...

Ojla Kaja! Žal imam še vedno vročino, tako da ga bom samo okrog bloka peljala. Jutri moram obvezno v službo, tako da se moram paziti. Za jutri ti bom pa še sporočila. Upam, da mi bo vročina že enkrat padla:( Drugače pa že komaj čakam agility:)) To bo sigurno veliko smeha;)

Kaja pravi ...

No ok. Res upam da prideš jutri..
Jap...smeha bo pa res velik=)).