Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

petek, 15. februar 2008

Ne grem v kopalnico in pika! :))

O tem sem govorila že nekaj postov nazaj, zdaj pa še video dokaz o tem, kako Ari noče v kopalnico. Ko prideva iz sprehoda se vrže na hrbet (težak je kot tona), zraven pa renči in cvili in ima takšen "psiho pogled", da se mu zraven vedno iz srca nasmejim:))

5 komentarjev:

Riba pravi ...

Ari je faca :o) Sem prej mami kazala, potem sem pa se tisti filmcek, ko Ari laja. Je Luna samo cudno gledala v laptop :))

sara pravi ...

Tole je vse skupaj v lažji obliki,ponavadi oddaja bolj čudne zvoke:) Drugače pa tudi on vedno gleda filmčke na računalniku, samo kaj, ko začne potem lajati da se trese cel blok:)

Riba pravi ...

luna pa sploh noce. Enkrat je lajala, ko smo gledal Rexa, da smo mogli prestavt, pa enkrat je ful iskala mami po stanovanju, k smo en filmcek gledale, k jo je mami neki ogovarjala :o)

Zlatolasska pravi ...

Joj, je faca.. A kr takole se uleze al kaj? :)) Elly se pa hvala bogu kar lepo pusti spravit v kopalnico.. Sam je itak ful lazja od Arija, tako da je tudi ni tezko dvignit in dat v banjo.. :)

Je pa Elly imela danes ze kar nekaj napadov lajanja.. :) Ene 5x kar brezveze... Pa ene dvakrat v televizijo.. :) Sem gledala video smesnice, pa so bili tam eni psi pa konji.. Pa en film, k sta bila dva mala volkca.. :) Kaj je lahko bolj grozno? hehehehe... :)

Cmoke**

sara pravi ...

Ja, kar takole se uleže:)Najbolj sem jezna kadar se mi mudi, in potem se moram ukvarjati še s tem kako ga spraviti v kopalnico...naš Ari je en prefrigan kuža:)