Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

petek, 8. februar 2008

Divjanje s Quidom in Azo

Danes sva se s Ksenijo odpravili v europark, da bi se najina pesjankota znorela. Popoldne me je poklical lastnik od Aze(Arijeva ljubezen:)), in smo se zmenili v europarku. Veselje je bilo veliko, saj Ari že dolgo ni videl Aze. Potem smo jih spustili, da so se lahko naigrali. Raje ne povem kako sem bila umazana...najprej so vsi trije skakali po meni, potem sem pa še Arija lovila po blatu, ker se mi kot vedno ni pustil ujeti. Doma so bili takoo veseli, ker sva oba prišla domov blatna do vratu:)) No, ampak se je splačalo...vsaj iz pasje strani.

Včeraj sva šla pa s Kajo in Quidom na zaključek male šole, potem pa smo še malo agility vadili. Moram reči, da sta oba zelo navdušena nad tunelom, druge stvari jima pa ravno ne dišijo-sploh ovire:)

Jutri imamo pa srečanje v Tivoliju, upam da bodo lahko vsi prišli s svojimi beaglčki! Poročanje sledi:))








2 komentarja:

Riba pravi ...

Mi pridemo ;)

sara pravi ...

Super, že komaj čakam:))