Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

torek, 29. januar 2008

Srečanje v Ljubljani

Danes sem zvedela, da imam v soboto prevoz, tako da kar se mene tiče imam čas za srečanje:) Do dvanajstih imam v Ljubljani predavanja, potem pa samo šibam domov po Arija in prideva v Tivoli. Katera ura bi vama pa odgovarjala? Jaz imam popoldne čas, tako da mi je vseeno kdaj. Upam, da nam res uspe tole srečanje:)))

4 komentarji:

sara pravi ...

Sara in Kala (iz pesjanarskega foruma) tudi prideta:) Zdaj bo Ari spoznal še sestrico, super:))

Anonimni pravi ...

Oj, no mi pa žal v soboto nimamo časa, pa še sneg je napovedan. Če bi šlo bi se raje zmenili za nedeljo dopoldne, nama je sicer vseeno a žal Živa (lastnica Mika) dela od 14h naprej. Če pa ne bo uspelo pa upam na naslednji vikend.
Lp

sara pravi ...

V nedeljo pa žal nimam prevoza:( Res pa je, da je napovedano slabo vreme, tako da se potem res lahko zmenimo za kdaj drugič.Enkrat nam bo že uspelo;)

Lp

Riba pravi ...

JA, meni tudi bolj odgovarja naslednji vikend. JE se petek frej, 8.2.