Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

torek, 22. januar 2008

Ari pred kopanjem

Že nekajkrat sem omenila, da naš Ari ne mara vode. In zato se noče tuširat. Ko prideva s sprehoda ima seveda čisto blatne tačke, in točno ve kam bo moral iti-v tuš kabino. Gospod bi spal na postelji, umivanje bi pa najraje kar izpustil. Ko prideva v stanovanje točno vem kakšen bo scenarij. Če mu dam dol oprsnico, mi pobegne pod mizo in tam vztraja tudi po več ur (ponavadi zaspi). Če mu pa oprsnico pustim gor, se pa uleže sredi veže, in ga ne spravim nikamor. Naredi se mrtvega in je težak kot tona. In potem se trudim da bi ga vzdignila...on ima pa čisto mehke tačke kot bi bil nvalid. Saj v bistvu se takrat dela da je invalid. No, in ravno zato mu pustim oprsnico gor da ga lažje vzdignem. In če ga v kopalnici ne pospremim čisto do tuš kabine, se mi uleže za wc in sem spet na istem. In ko pride ves nesrečen v tuš kabino se usede vedno v isti kot, in me gleda tako kot da ga bom vsak čas utopila:) Potem me začne pa kregati-kot je vidno iz slikic:)) Upam, da vi nimate takšnih problemov z umivanjem. Tako, zdajle greva pa še enkrat na sprehod in spet ista pesem.



6 komentarjev:

Tina pravi ...

Sara, sej ni tolk hudo :) Pa sploh ni tolk umazan!
Ko pridem s Chico domov, ima blatne tačke, hlačke, rep, trebuh in včasih še glavo - ne sprašuj... :) Potem me mora počakati na stopnicah, da se sezujem in spreoblečem v cunje, ki jih ni škoda. In potem jo nesem čez celo stanovanje v kopalno kad. Potem spet čaka, da grem po brisače in nato sledi tuširanje. Med tuširanjem včasih malo jamra, ampak drugače je pa res potrpežljiva :) Sej bo kmalu pomlad...

sara pravi ...

Tina, verjemi je:)) Ponavadi ima blazinice čisto umazane, se mu umazanija prav vžre noter. Chica je pa itak zlata psička:) Med tistim časom, ko tebe Chica čaka bi Ari gotovo že ušel. Tudi jaz komaj čakam pomlad, upam da se takrat tudi kaj dobimo v europarku. Zadnjič smo se ravno zgrešili, na žalost se nama je mudilo , drugače bi prišla kar nazaj:)

Anonimni pravi ...

Ful luskan! Beagli so taaak fajni! Jst mam pa goldija. Ej, ful fajno uro imas desno zraven! Kje si jo pa dobila?

sara pravi ...

easyriderka, hvala:) Uro in še marsikaj luštnega najdeš na tem naslovu: www.thedog-club.com

Pozdravček tebi in tvojemu goldiju!:)

Zlatolasska pravi ...

Hej vidva!

Kako zabavno.. :) Ga prav slisim, kako se pritozuje.. hehehe.. :)
Midve z Elly sva se pa ravnokar oprale tacke. Nimava takih problemov kot vidva, hvala Bogu.. :) Samo enako pa ni prevec navdusena nad vodo in umivanjem..

Barvo las pa si le pogumno spremeni.. :) Jaz sem si jo ob prelomnici v mojem zivljenju, pa mi nekako ni zal.. Mi je kar v redu.. No, zdaj sem malo bolj rjava, ker sem se pobarvala spet, samo ni lepo prijelo, ker sem izbrala prevec svetlo barvo... pa sem zdaj cist sekasto vijolicna hehe.. Upsi.. :)

Cmoke Ariju*

Riba pravi ...

Kako poznano :o) Luna se uleze na tepih v hodniku na tla, potem je pa takoooooo tezka. No, zdaj se me je toliko usmilila, da sama skoci v tus kabino in ko zagrabim tus, mi hoce ven skocit in da tace an tus kabino (imamo ta visoko) ali se pa vrti v krogu po tus kabini, da bi se izognila vodi in ravno takrat jo potem po nesreci se kje drugje polijem, kot samo po podvozju :o)

Sicer pa Luna nic ne laja, pa tudi kar pusti se stusirat ... kadar jo kopam kompletno, pa moram striktno pazit, da jo nazadnje samponiram po vratu in okrog uses, ce ne se cela otresa :o) Bolj problem je pri nas brisanje, ker je bila naucena, da mora dat najprej sprednje tacke na brisaco na rob tus kabine, da jo cimbolj zbrisem, ona mi pa cela ven skace :o)