Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

sreda, 16. januar 2008

Pasja razstava

Zjutraj sva se že zgodaj odpravila proti Ljubljani, saj so bili beaglčki na vrsti že ob devetih. Takoj sem zagledala Ferry-ja in njegovo lastnico in se odpravila k njima. Malo smo poklepetali, in seveda sem Ferry-ja obvezno morala prečohati:) K meni je prišla tudi lastnica od Bili-ja (Arijev polbratec), in smo se zmenili, da se enkrat spomladi dobimo v Ljubljani:) Upam, da se nam bo pridružil še kdo s svojim beaglčkom. Sem pa dobila nekakšen odpor do razstav, arija nikoli ne bi peljala na razstave. Večina jih tja pride samo zato, da bi zmagali...za počutje psa pa jim je vseeno. No, pri beaglih je bila neka štiričlanska italijanska družina, ki je s seboj imela kar nekaj beaglov za razstavljanje. Psa je v ringu tako vlekel za sabo, da ubogi kužek ni mogel več dihati. Lastnik ga ni spravil k sebi, zato mu je pomagala tista gospa, ki kliče v ring. Vse skupaj je zledalo GROZNO, lastnik pa se je smejal in psa vlekel naprej, kot da se ni nič zgodilo. Še danes ne morem verjeti, da se takšne stvari dogajajo. Na forumu smo se pogovarjali o tem, in so nekateri povedali, da imajo nekateri posebne mučilne naprave, ki pripravljajo psa na razstavo. Jaz enostavno vem, da se Ari tam ne bi dobro počutil. Takšna vročina, toliko ljudi in psov, da se sploh ne moreš premikati, potem pa še takšne stvari. Nekateri pravijo, da bi bila razočarana, če bi ga peljala na razstavo. Lahko mi vsi sodniki rečejo da ni lep, jaz nikoli ne bi bila razočarana nad njim, ker je v mojem srcu najlepši:)Ga imam raje doma-srečnega in veselega...zame je tako in tako najlepši kužek na svetu in ne rabim nobenega potrdila o tem.
Zlatolaska, na naslednji razstavi pa sigurno pridem k vama;) Z Arijem bova sigurno prišla pogledat v Trbovlje (ga bom vzela s sabo, ker je na prostem), tako da če bosta tam, se lahko vidimo:)

Pa še nekaj slikic beaglčkov









Pa še nekaj slik za Kajo in Zlatolasko:)


16 komentarjev:

Zlatolasska pravi ...

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. :) Lepooo.. :) No, sam skoda, da nisi bila v nedeljo pa se naju slikala... :)

Zlatolasska pravi ...

Upsi.. No, to pa je ce najprej pogledam slikce pa sm cist navdusena.. :) Pa se sele pol vrnem na branje.. :)
Ja, super za Trbovlje!!!! Midve ziher prideva, ker mi je tam ful vsec! :) Tako da ce ne prej, se vidimo tam ziher.. :)))

Mi je bilo pa hudo brat o unem beagelcku.. :S

Kaja pravi ...

Super slikce!
Še sploh pa kavalirčki=)

Ampak tisto je pa reees ful grozno napisano o beaglu=/

Jst bi takšne osebke kar same dala pod to napravo..
Lp

sara pravi ...

Super, se potem vidimo v Trbovljah:) Pa še Elly in Ari se bosta lahko spoznala. In obljubim, da vaju bom takrat slikala;)

Kaja, res se dogajajo grozne stvari...pa ne samo pri beaglih:( Raje ne povem kaj bi takšnim ljudem storila-grrrr

Kaja pravi ...

Kdaj pa je razstava v Trbovljah??

Lp*

sara pravi ...

Razstava v Trbovljah-na Kipih je 30.8.2008. Je še kar nekaj mesecev do takrat, vendar bo hitro minilo:)

Riba pravi ...

Zaradi tega mene letos ni bilo na razstavo. Sla sva lani, letos pa fant ni hotel it z mano, ker je rekel, da tega mucenja ne gre se enkrat gledat.

sara pravi ...

riba, se popolnoma strinjam z vama! Edino kar mi je bilo fajn, je to, da sem jih spoznala nekaj iz foruma...in seveda Polono (od Arijevega polbratca Bilija), pa smo se zmenili da se enkrat dobimo v Ljubljani. Upam, da se bosta z Luno lahko pridružili:))

Riba pravi ...

Povejte kdaj pa kje ;o)

sara pravi ...

Super,ti sporočim takoj ko se zmenimo.:) Polona je rekla, da bi se dobili v Tivoliju ko bo malo lepše vreme.

Polona pravi ...

Oj. No mi ta vikend nimamo časa, lahko bi se pa dobili naslednji vikend če bosta imeli čas, pa če bo lepo vreme. Se bom dogovorila še z Živo, da bi prišel še Mik.
Lp

sara pravi ...

Živjo Polona:) Lepo, da si se oglasila tukaj:) Upam, da nam bo srečanje uspelo naslednji vikend. Se še tipkamo, da se točno zmenimo, ok? Super, da bo prišel še Mik. Upam da pride tudi Luna, da ne bodo sami fantje:)

Ari lepo pozdravlja bratca:))

Riba pravi ...

Ta vikend ne, za naslednjega se pa lahko zmenimo. Sam prej povejte, da se ne bomo mi zmenili za smucanje :o)

Polona, ti imas itak moj mail .. no sej, lahko pisete tudi na teja@beagleluna.net :o) Tega redno gledam, gmailovega pa ne.

Polona pravi ...

Ok, zmenjeno. Se dogovorimo naslednji teden kako pa kaj.
A Tivoli obema odgovrja, ali bi se dobili kje drugje?

Bili pozdravlja bratca nazaj!

sara pravi ...

Meni je ok, če se dobimo v Tivoliju, v bistvu mi je čisto vseeno kje samo da se dobimo:). Jaz samo upam, da bom imela avto...vedela bom pa v četrtek.

Riba pravi ...

Lahko Tivoli. Drugje Lune itak ne bi spuscala, pa se to malo oklevam, ker nazadnje s Seno mi je zbezala in sem dozivela manjsi ''izpad'' :o) Ker sem bla tečka :oP