Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

sobota, 29. december 2007

Nov plašček

Pa sem končno dobila tak plašček, ki sem ga že dolgo iskala. Je nepremočljiv, kar pa je najbolj pomebno-ima pokrit trebušček. Se ga mora še navaditi, zaenkrat je še malo nesrečen v njem:) (se vidi na slikah).



3 komentarji:

Alex pravi ...

Ajoooj kak žalosten zgledaaa s tem plaščkom :)...

Riba pravi ...

Uau, ta je pa super! Kje si kupla, kje si kupla?

Sem ze imela dva prebliska, da bi Luni kupila plascek zadnjic, ko je plesala na Dan D-jih, ker jo je zeblo. Pa se se nisem odlocila za to :o)

sara pravi ...

V Zooticu ga imajo. Zadnjič sem ga videla, pa žal nisem imela Arija zraven. Potem pa sva ga čez nekaj dni napokala v avto in odpeljala v Lj. In seveda ga niso imeli. Zdaj sem ga pa končno dobila...v bistvu ni plašček ampak bunda:)