Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

petek, 7. december 2007

Kaj mi je prinesel Miklavž

Včeraj sem Ariju za Miklavža kupila novo žogico (ki ga ne zanima preveč)...verjetno bi se bolj razveselil kakšnega para nogavic ali papirnatih robčkov, ki mi jih skoraj vsak dan ukrade iz torbice- grrr. Dobil je tudi palčke polnjene s čokolado, njegove najljubše priboljške Choko Drops - očitno rek "Kakršen lastnik, takšen pes" še kako drži, saj sva oba nora na čokoladne stvari:), že pripravljeno hrano za pse (kot za nas pogrej in pojej) z mesom, rižem in zelenjavo (danes že pojedel za kosilo). Najbolj se je seveda razveselil palčk polnjenih s čokolado. Ga prav z veseljem gledam, ker s takim užitkom razdre celo palčko, da čim prej pride do čokolade:)))

Moja nova žogica

Moji najljubši priboljški, za katere hodim celo po dveh tačkah

2 komentarja:

Riba pravi ...

Luna je dobila pa denta rask in je imela cel dan delo - ene trikrat je skrivala in zakopavala kostko v kovtre in svojo kosaro. Zjutraj se je pa tudi s tezkim srcem zadovoljila z eno drugo palcko in piskotom, da sem denta rask lahko pospravila.

sara pravi ...

Ari tudi zakopava kostke. Se revež tako trudi in trudi, pa mu ne uspeva najbolje:)S smrčkom drgne po oddeji, po moje misli da je zemlja in da se kost prekriva-pa žal ni tako. Včasih se mi kar zasmili, pa mu jo kar sama skrijem da je zadovoljen:)