Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

sobota, 22. december 2007

Čestitka



Takole pa letos izgleda moja čestitka, zdaj ni več skrivnost, ker sem jih že poslala:)

Želim vam veliko lepih trenutkov z vašimi kosmatinčki!!

3 komentarji:

Tina pravi ...

Sara hvala za čestitko. Zelo je lepa in lepo si napisala.
V službi sem poslala 500 voščilnic, tko da imam dovolj pošiljanja za letos... moje bom poslala po e-pošti :)

sara pravi ...

Ni za kaj:) Jaz sem tudi prejšnja leta pošiljala sms-e ali pa e-maile, letos sem se pa po dolgem času spravila delat čestitke...tko da te čisto razumem:)

Zlatolasska pravi ...

Lepe praznike vam zeliva tudi midve!
Jaz sem imela pa letosnji december cist grozen in seveda sem se lotila izdelave voscilnic v zadnjem hipu, tako da se vedno cakam na fotografije hehe... Jah, bodo pa voscilnice po posti malo pozne.. :-S