Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

petek, 19. oktober 2007

Kako se naš Ari pači, ko je mandarino:)))

Danes sem posnela Arija, ki je zeloo kislo mandarino. Drugače ima mandarine in ostalo sadje nadvse rad, tale je bila pa prekisla:)In potem se zraven pači in zganja takšne vragolije, da doma vsi umiramo od smeha. Spodaj pa je dokaz;)

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Najprej lep pozdrav vsem.Ubogi moj Arči,ga že zelo pogrešam.Sirotko moj,kaj ste mu dale za lizat!Je pa res posrečen in sem se mu spet nasmejala.Kako pa si kaj ti s svojim zdravjem.Tudi jaz sem imela prejšnji teden 2 dni hudičeve muke,pa sem i skuhala kumino in pravi indijski čaj,pa je le pomagalao,ja pa 2 dni nisem nič jedla,le 1 banano po koščkih.Prav vsem lep pozdrav,Ariju pa eno čokoladno kostko daj da si malo okus popravi,lp M.

Xsara and Tani pravi ...

HAHAHA - hvala, Ari, da si nas tako nasmejal :) Se mi je pa kar zasmilil bogi revez, ko tako nesrecno gleda in se kremzi

sara pravi ...

Ja, naš Ari je res prava faca...ponavadi zraven še laja in skače, tako da je v hiši res prava komedija. Podobno se kremži tudi pri jogurtu, le da ga na koncu vseeno poje:))
M.
Sem mu dala kostko, imava še dve vaši:)Z zdravjem je pa že ok;)

Riba pravi ...

Facaaaaaaaa .. to ne mores verjet!!! :)

No, Luna se ne zmdruje tkole, tudi limono polize .. enkrat, dvakrat se pa ne pusti speljat na led :o)