Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

sobota, 6. oktober 2007

Javor


Ko je Ari zbolel sem pisala Urški, ki ima tudi beagla z imenom Javor. Tina mi je povedala, da je imel Javor podobne težave z repom in naj pokličem Urško. Urška mi je odpisala, da je pri Javorju trajalo nekaj tednov, da se mu je rep spet postavil pokonci. Pri nas pa že veselo mahamo z repom, sploh ne znam povedati kako sem to pogrešala. No, Urška mi je poslala še nekaj slikic od Javorja in mi dovolila, da jih objavim na blogu. Z Javorjem obiskujeta skupino za nastope, Javor pa obvlada tudi veliko trikcev. Skupina za nastope ima namen popestriti dan in razveseliti ostarele, otroke v vrtcih, šolah ali bolnišnici. Poleg direktnega kontakta s psom, dajejo priložnost ljudem približati neko splošno znanje o psih. Se že kar nekaj časa menimo za srečanje, upam da nam bo kmalu uspelo. Se moram še s Tino zmeniti kdaj se dobimo na kinološkem, da pride še Chica:)





2 komentarja:

Xsara and Tani pravi ...

To je pa ful zanimivo! Kje pa deluje ta skupina?

sara pravi ...

Vadijo v Kinološkem društvu v Zagorju, potem pa imajo razne nastope. O tem ima kar nekaj napisano tudi Tina,(našla jo boš med mojimi linki pod Chica-avstralska ovčarka)ki tudi sodeluje v tej skupini.