Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

četrtek, 30. april 2009

Spet smo zdravi :)

Z največjim veseljem pišem tale post...šive smo dali ven, in hvalabogu je sedaj z našim fantom vse ok :))) Vse se mu je lepo zacelilo, le en šiv so še pustili noter in bo odpadel sam. Ko je v čakalnici zagledal veterinarja, ki ga je zadnjič odnesel v operacijsko, je pobegnil pod stol, zato sem ga morala odnesti noter. Ko mu je odstranjeval šive je zelo jokal, vendar mislim da zaradi strahu in ne toliko od bolečin. Ko smo bili konec kar ni mogel verjeti da je to to :) Skakal je vame, lajal in odšel ven ves važen s tistim svojim pokončnim repom :) Vesela sem, da se ni nič spremenil, zdi se mi, da je še bolj "neumen" in igriv. Vesela sem ker je shujšal...sedaj ima 19 kg. Doma sem raje rekla da se je zredil, drugače bi ga spet filale ker je revček shujšal. Resnično se pozna, ker ga zjutraj več ne hranijo s piškoti - v dveh tednih je izgubil eno kilo. Upam, da se mi ne bo treba več prepirati glede hrane...tale kastracija jih je kar malo prestrašila, in ga k sreči ne hranijo več toliko s priboljški.

takole zgledam pa po operaciji brez šivov :)

4 komentarji:

Klemen pravi ...

Faj, da ste do konca zrihtal, pa upam, da bo Arči zdej končno čist zdrav. No, pa tut kilca dol ni panike. Ampak le naj pri moči ostane, da ga bo Klemen lahko še naprej komandiral.
Zdej je vsak pes ko laja, al pa da ga kje vid: AJI. :-))))

Riba pravi ...

Pri nas se tole nehranjenje s piskoti tako zelo pozna, da je Luna postala prav presuha. Tehtam je sploh ne, mora pa imeti 14kg, vec dvomim. Zdaj ji pocasi povecujem obrok, da ne bo taka suhica :) Skratka - ce se ukinejo vsi priboljski z mize (predvsem kruh, grrr) in pol kg piskotov na teden, je uspeh zagotovljen.

sara pravi ...

Nina, a veš kok sta bla luštna v europarku:) Ga je Klemen peljal na sprehod, Ari je pa čisto počasi hodil zraven njega:))

Riba, tile priboljški se res poznajo...sicer sem mu tudi obrok malce zmanjšala ampak vseeno-prej je imel čisto napihnjen trebuh od piškotov in verjetno še marsikaj drugega, sedaj ima pa prav lepo postavo - vsi govorijo koliko je shujšal, vendar je izgubil samo eno kilo. Po vseh priboljških mu je trebuh kar rastel...

Jože Zadravec pravi ...

Joj kako so mi znani ti trenutki s prve operacije. Lepo je slišati da je po operaciji bilo vse kot prej. Naša mala Pupa je tudi operacijo in okrevanje prestala odlično. Pravzaprav je drugi dan bila kot da nič ni bilo.
Imate zelo lepega ljubljenčka. Lepo je videti tak lep blog.

lp

http://beagle-pupa.blogspot.com/