Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

sobota, 11. april 2009

Po operaciji

Ari je bil danes ob osmi uri kastriran. Trenutno še spančka, ker je še vedno omotičen pa tudi zelo težko hodi...upam, da bo jutri že boljši, ker je takooo bogi za videt :'( Preden so ga odnesli v operacijsko, je dobil injekcijo za pomiritev. Rekli so, da bo trajalo 10 minut, da bo postal omotičen, on pa je zaspal v dveh minutah. Ne znam povedati kako mi je bilo pri srcu, ko so ga odnesli v operacijsko, mi pa smo morali ostati zunaj. Povedala sem, da želim biti ob njem ko se bo zbujal, in ni bilo nobenega problema. Ko so ga prinesli iz operacijske sem bila ves čas ob njem, tako da ni bilo nobene panike ko se je zbudil. Rekli so naj pridemo čez eno uro in pol. Takoj sem šla lahko k njemu. Ležal je na tleh, jezik je imel zunaj in izgledal je tako bogi. Mami je začela jokati in zagnala paniko zakaj ima jezik zunaj. Smo jo pomirili, da mora biti tako, veterinar se je pa hecal da dokler je rdeč je ok, ko bo pa moder naj ga pa pokličemo :) Mami je malo preveč panična, za veterinarje pa je to rutinski poseg in nič hujšega. Veterinar je rekel, da se karakterno ne spremenijo zaradi kastracije, temveč zaradi debelosti. Veliko psov se potem zredi, in zato postanejo leni in se jim nič ne da. Če pa bomo obdržali to telesno težo, se ne bo spremenil. Edino malo manj bo vohal in tulil, ko bo blizu kakšna goneča psička. Hvala bogu ni vedel kaj ga čaka, zato je bil do injekcije čisto razigran...sem bila pa jaz zato živčna za oba. Ali mogoče kdo ve kako je potem, ko se kastrirani kužki družijo z nekastriranimi...sem slišala, da nekastrirani naskakujejo kastrirane?

Takole bogi zgledamo danes

3 komentarji:

Riba pravi ...

Jaz samo vem, da je en kuzek tukaj blizu nas nor na sterilizirane psicke, na kastrirane samcke pa se bolj :))

Luna se ni pretirano zredila po sterilizaciji oz. sigurno se ni zaradi sterilizacije, ampak zaradi prekomernega futranja. Ampak to itak ze vse ves, pa da ti ne pisem se miljontic ..

Lupcka za Arija in veliko crkljanja!

Maychi pravi ...

Pri nas je tako, da naša tastarejša psička ne prenese kastriranih ali steriliziranih psov, z vsemi drugimi se pa odlično razume. Zara (beaglca) je pa še premlada in bi se z vsemi samo igrala..

sara pravi ...

Riba hvala, bolj crkljati ga ne moremo več haha.

Maychy, zaenkrat se vsi kužki obnašajo do njega enako kot prej- verjetno bomo pa kdaj tudi naleteli na kakšnega, ki ga bo to motilo. Hvala bogu ima že veliko pasjih prijateljev, ki jih to ne moti :))