Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

sreda, 3. september 2008

Menina planina

V soboto smo se odpravili na Menino planino. Letos smo pustili avto še nižje kot ponavadi, vendar nam je bilo kmalu žal. Bila je tako gosta megla, da nismo videli en meter pred sabo. Potem pa še tabla "Območje medveda". Ja, res super...tudi če bi bil medved ga zaradi goste megle ne bi videli. Potem sva imeli s sestro paranojo glede krav, predvsem bikov, ker nisva videli nič. Po svežih iztrebkih in po cingljanju zvoncev smo vedeli, da so krave nekje v bližini. In potem kar naenkrat pred nami ogromno krav in bikov, grozno. Nato so iz megle kar naenkrat pridrveli konji, Ari je bil strašno všeč neki črni podivjani kobili ki je kar naprej hodila za nami. Ko smo končno prišli do koče, smo upali, da se bo megla dvignila, vendar smo se ušteli. Nastajala je le še bolj gosta megla:( Ob koči se je paslo veliko konjev, jaz sem se čisto zaljubila v brejo kobilo, ki je bila takoo prijazna:) Kar naprej se je stiskala k meni, Ariju pa seveda ni bilo prav. Ko smo se vračali nazaj sem imela od megle čisto mokre lase in zelo me je zeblo. In ko smo prišli do Biba koče, kjer smo prejšna leta pustili avto, sem se spomnila da bo treba še nekaj časa hoditi, ker smo avto ravno letos pustili nižje:( Ari je zaspal v Simonovem naročju v trenutku ko smo prišli v avto:) Bilo je super, če odmislim vso meglo, zaradi katere nismo videli nič. Pa še slikce, ki povedo več kot vse:)


Gosta megla, ki nas je spremljala vso pot

Mislim da opozorilo pove vse:)
Pozerska
Prvi počitek s prijateljem Brunom
Presenečenje iz megle:)
Dirke za storži
Na gugalnici z Barbaro
Spet malo poziranja
Moji prijatelji, ki sem jim bil zelo všeč( žal oni meni ne)
Zato sem jih raje opazoval od daleč
in se čudil, da so nekateri tako pogumni:) (tole kobilo bi pa takoj vzela s sabo-pa še breja je bila:))
Barbara ji je spletla kitko:)
Ari pa je vse skupaj le od daleč opazoval
Potem pa se je opogumil in prišel bližje...ja seveda v mojem naročju:)
Krave so pa res radovedne živali
Arijeva mama??? Ne, samo krava, ki ima podobne lise kot naš Ari:)
Trening agilityja;)
Opazovanje okolice
Še vedno opazujem
Na mizi je boljši razgled
In velikooo hrane:) Ja, takšno teroriziranje je pri nas
Ah, dovolj imam že krav in konjev
"Ne, ne grem bližje":)
Bruno počiva
Celo pot proti domu sem prespal v Simonovem naročju:)

2 komentarja:

Riba pravi ...

Lepe fotke :o)

Zaradi teh vajinih izletov jaz vedno panicarim, ko nam krave hodijo nasproti in proti Luni. Ena Linda se je na Veliki planini sploh zanimala za Luno, danes smo jih pa tudi srecali na Pokljuki. Ljudi se sicer bojijo, samo ena se je spet "zapicila" v Luno - sva odsle raje en velik krog okrog nje.

sara pravi ...

Hvala:) Se opravičujem za zamudo, sva bila z Arijem v Savudriji. Slikce seveda sledijo. riba, jaz si ne morem pomagat, ampak krav se takoo bojim:) Nekatere so čisto ok in se ne zmenijo zate, so pa tudi podivjane izjeme;)))(sploh če je zraven pes).