Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

petek, 18. april 2008

Moj mali razvajenček

Včeraj in danes sem ostala doma, ker imam jutri izpit iz gospodarskega prava. Ne znam povedati kako je moj Ari srečen, ker sem doma. Za mano hodi kot moja senca, ko se učim zleze pa name in zaspi. Gleda me tako lepo in hvaležno, ker sem cel dan z njim, vendar bo v ponedeljek že spet vse po starem. Danes me je med učenjem nasmejal do solz, ker je tako naglas smrčal:)) Sem ga hotela posneti, vendar se je že predramil, ko sem vzela fotoaparat. Takole je zgledalo pa moje današnje učenje... levo nogo sem imela čisto mravljinčasto, ker je gospod spal na njej.:-)


4 komentarji:

Riba pravi ...

Nekaj podobnega je Luna, le da moram jaz, ce se ucim na postelji, lezat pod kovtrom, da je gospodicna lahko zvita pod njim. Danes me je celo jutro brcala s temi njenimi tacami v moja rebra, se metala name in me celo prelizala... ker me v petek celo noc ni bilo doma :))

Baje je cel moj ruzak prevohala in mahala z repom ob 2h zjutraj, ko so moji prisli iz maturanca :)

Xsara and Tani pravi ...

Jap, tudi Xsara tako sodeluje pri ucenju :)

sara pravi ...

Me veseli, da ni samo moj takšna maza...ugotavljam, da so si naši beagli precej podobni:) Riba, verjetno bi bila Luna presrečna, če bi bila lahko še na plesu s tabo-ti pa verjetno malo manj:)) Ni kaj, to so naši beaglčki in polno takšnih malenkosti jih naredi edinstvene;)

Xsara and Tani pravi ...

Ce se Xsari zdi, da se predolgo ucim in da rabim pavzo, se uleze cez vse zapiske in nastavi busija za cohat :)