Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

sobota, 1. marec 2008

Utrinki iz sprehoda


Ta teden sva si z Arijem privoščila res dolge sprehode, saj sem imela dopust, ker sem se morala učiti za izpit. In ker sem se cele dneve samo učila, in ga ignorirala, ko mi je z gobčkom rinil v roko igračke, sem se mu potem oddolžila z dolgim sprehodom, ki je obema prijal. Malo sva se lovila , malo slikala in predvsem veliko hodila. Se je prav navadil, da sem doma in se me drži kot klop. Danes mu nikakor ni šlo v račun, ko sem šla na izpit in ga nisem vzela s sabo. Ja, drug teden bo imel nekaj dni spet krizo, da bo prišel nazaj na stari bioritem. Saj je meni tudi ustrezalo, da sem bila doma, ko se le učiti ne bi bilo treba... Pa še nekaj slikic iz sprehoda:)


Takole pa moj frajer pogleda, ko ga vprašaš če bo jedel čokolado:))
Pa še nekaj pozerskih


Tule je lovil travo, ker je močno pihal veter
Tukaj smo pa že malce utrujeni:)

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Oj, so pa lepe slikce.Vidim, da nima nič oprsnice.Priden "Fant" in pridna Sara.Lp prav vsem,je pa lepo videt Arija, vsaj na slikci.M

sara pravi ...

Ja, sem mu kupila ovratnico in hvala bogu ne vleče več tako kot včasih. Drugače je ne bi smel imeti, ker je imel probleme z dihanjem zaradi bronhitisa. Zdaj pa prav počaka, da ja ne bo povlekel:)

Lep pozdravček nazaj, pa oglasite se kaj, da ga boste videli v živo...se mu bo zmešalo od veselja:))