Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

nedelja, 30. marec 2008

Končno spet sneg

Danes smo se odpravili na Vrhe, da bi se predvsem jaz in Ari znorela na snegu. Danes je tako užival kot še nikoli...na vrhu se je začel valjati in voziti po glavi, nato pa se je na hrbtu odpeljal do konca hriba:)) Nekajkrat sem padla, ker me je potegnil - ga nisem nič spustila, ker je bil čisto neumen od sledi v snegu. Tako sem se pa še sama znorela, ko sem morala teči povsod za njim:) Ari sedaj spančka na balkonu, ker je sonček, jaz pa prijetno utrujena pišem tale post:) Filmček pa malo kasneje.







5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Uh,vidim,da se Ariju zopet dogaja.Zopet so tak luštne slikce in prav vidi se,kako je užival.Lp vsem M.

sara pravi ...

Ja, res je užival, ga je bilo prav z užitkom gledati:)

Lep pozdravček nazaj:)

Xsara and Tani pravi ...

Vau, koliko snega je se tam gor! Ocitno so vsi beagli mahnjeni na sneg :)

sara pravi ...

Xara, res je bilo veliko snega...sem bila kar presenečena, ker je do tja samo 15 minut vožnje iz Zagorja. Pri nas je močno sijal sonček, na Vrheh pa ogromno snega - res super:)

sara pravi ...

Mislila sem napisat Xsara(tiskarski škrat:)