Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

nedelja, 14. junij 2009

Srečanje beaglov v Hrušici

16.5 smo se odpravili na srečanje beaglov, ki ga je organizirala vzrediteljica psarne Brakada. Ari je užival, samo malo je imel problemov z Aronom, ki ga je ves čas naskakoval. Najprej sem posegala vmes, potem sem pa rekla, da se bosta morala sama zmenit. Ari je bil po nekaj urah že tako živčen, da se je končno začel postavljati zase in potem sta bila prava prijatelja. Ko sem gledala slikce sem umirala od smeha, ker zgleda kot bi imela krvoločnega beagla...na velikih slikicah je samo njegov odprt gobec:) Bilo je super, in komaj čakam da se ponovno dobimo:)

Ari z mladički:)
Mali med norenjem (tale slikca mi je zlo všeč) :)
Med igranjem
Lepotička Luna:)
Moj "krvoločni" pes:)
Aron na Ariju:)
Spet moj "krvoločni" beagle
Pa še mladički z vzrediteljico
In ena skupinska

1 komentar:

Riba pravi ...

Lepe fotke :)