Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

sreda, 3. december 2008

Praznovanje mojega rojstnega dne



Ko sem prišla iz službe sta me zunaj pričakala mami in Ari. Mami je imela v roki vrtnico, in z Arijem sta baje doma vadila kako mi jo bo prinesel...doma jo je ubogal, ko pa me je zagledal pred blokom je na vrtnico pozabil:) Potem so mi prinesli torto, in seveda je mislil da je zanj, kot misli pri vsaki torti:) Potem sva se skupaj slikala, ker je lajal name če ga nisem vzela k sebi in torti...mislim, da se mu je šlo bolj za torto kot zame, hehe. Pa še nekaj slikic:)




2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Vse slikce so zelo luštne.Na srednji se pa Ari tako luštno smeje.Da pa kakšna torta ni njegova mu verjetno ne bo nikoli jasno, pa tudi Klemen ne vem kako bi vaju gledal ob njej.Lp vsem M.

sara pravi ...

Ja, tam je ravno zazehal, pa zgleda tako kot bi se smejal:) Danes sem dala še eno slikco z Domnom...je včeraj prišel pozno iz službe(smo ga čakali s torto), pa potem nisem slikic naložila. Lp, Sara