Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

sobota, 4. oktober 2008

Obisk pri Beli in Asu

Z Arijem smo se odpravili na obisk k prijateljici, ki ima dva špringel španjela-Belo in Asa. Bela je stara eno leto, in je na mariborski razstavi dobila šampionat, As pa je star 13 let. Iz Kobilka smo se peš odpravili na Pleše. As je počakal doma, ker ne zmore več toliko kot mi. Ari in Bela sta bila celo pot spuščena. Malo me je skrbelo, ker smo bili v gozdu, vendar je bil izredno priden. Edino enkrat je zavohal zajčjo sled, vendar je kmalu prišel nazaj. Bela pozna že vse bližnjice na tej poti, Ari pa ji je z veseljem sledil. Na začetku sem bila malo panična, ker sta izginila v gozd, potem pa me je Klara pomirila češ da gresta po Belinih bližnjicah, in nas bosta počakala:) In res je bilo tako. Ari je užival, ker je bil po dolgem času tako dolgo odvezan, tako da si je dal duška. In vsi komaj čakamo da gremo spet na Pleše.

Pa še veliko slikic:)














13 komentarjev:

Tina pravi ...

Vidim, da ste se imeli lepo. Belo sem pa tudi sama spoznala v KD. Luštna psička... Ari pa itak! :*

sara pravi ...

Ja, res je super psička...enkrat se mormo res dobit, da se Chica in Ari malo vidita:)

Anonimni pravi ...

Hej.
Zelo lep blog imata in Ari je čudovit pes. Tudi sam sem pred dvemi dnevi postal ponosen lastnik male beaglice. Prava mala igračka je in vsi smo že čisto zaljubljeni vanjo.

LP
Grega

sara pravi ...

Živjo Grega!
Hvala:)Čestitke za novega družinskega člana! Verjamem, da ste se že čisto zaljubili vanjo:) Upam, da bosta imela kakšen blog, da jo vidimo še na slikcah. Veliko lepih skupnih trenutkov vam želim!

Lp, Sara

Grega pravi ...

Sem razmišljal da bi naredil blog, pa malo objavil kakšne slike in dogodivščine.
Zaenkrat pa tukaj ena mala slikica, ali pa na naslovu: http://shrani.si/f/22/mw/2Xi9y1tu/beagle.jpg

Sem jo komaj ujel v objektiv, tko skače okoli.

sara pravi ...

iii, lepotička mala:) Vidim, da se je že spravila na čevlje, haha. Ari je uničeval predvsem copate, in ko so prišli obiski enkrat nismo imeli niti enega celega para:))

Grega pravi ...

Hej.
Malo prej smo prišli od veterinarja. Z repkom je bilo nekaj potrebno postoriti. Revčka mala se počasi prebuja iz narkoze, sem ves čas ob njej in jo božam, da ne bo sama.

PS: Upam da ne smetim tukaj preveč s svojimi komentarji, samo rad bi se malo pogovarjal z nekom ki ima beagla. Vsak nasvet je dobrodošel.

Pa še ena slikica kako spimo:-)
http://shrani.si/f/2j/Ul/zKU3Cpi/16102008173.jpg

sara pravi ...

Seveda lahko pišeš na moj blog o svoji psički:) Kaj je bilo pa narobe z repkom? Upam, da bo sedaj vse vredu! Aja, pa pozabil si povedati kako ji je ime:)

Grega pravi ...

Ime ji je Luna :-) Jaz sem že prvi dan rekel da je kot polna luna :-)

Repek je pa biu poškodovan in se ni lep zarastlo nazaj. To še preden smo jo dobili. K sreči imamo veterinarja ki je zelo dober prijatelj in je lepo operativno repek skrajšal. Da ima ravnega tako kot se za beagla spodobi. Napovedi po posegu so bile dobre.

kaj več ti lahko napišem prek maila.

sara pravi ...

O, še ena beaglica Luna:)
Boga revica, ker je morala že tako kmalu na prvo operacijo. No, samo da bo sedaj vse ok z repkom.

Lahko mi napišeš kaj več v mail, ki je objavljen na blogu.

Lp, Sara

sara pravi ...

Moj e-mail naslov je: sarasvagan@gmail.com

Grega pravi ...

Živjo Sara, nekaj sem hotel vprašati.
Ko je bil Ari še majhen, kaj ste uporabljali, povodec ali oprsnico? Za Luno nimam še ničesar, zdi se mi pa ok da bi se malo navadila na vrvico, predvsem ko greva kam na sprehod kjer ni najbolj varno imeti neprivezane.

Hvala za odgovor in LP

sara pravi ...

Grega, sem ti poslala mail.