Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

četrtek, 27. december 2007

V Zagorju se je izgubil Katalonski ovčar Taj:(



Prijateljici se je v Zagorju-v Podkraju (to je pri Repniku) pred tremi dnevi izgubil Katalonski ovčar Taj. Kuža se je na večernem sprehodu ustrašil pokanja petard in lastnici pobegnil. Vsako leto sem bolj jezna na te petarde...samo živali begajo in čisto nobene pozitivne stvari ne vidim v njih-grrr. Pa tisti mulci, ki hodijo za tabo, potem pa ti jo vržejo pod noge ali proti psu, in se kljub mojemu vpitju smejijo v obraz. Raje ne povem kaj bi jim storila. In sedaj sem še toliko bolj jezna, ker je Taj pobegnil ravno zaradi petard, in za njim se je izgubila vsaka sled. Vsak dan ga pomagava iskati, vendar ga ni-kot bi se ugreznil v zemljo:((

Taj je srednje velik, ima daljšo dlako sive barve, modro- rdečo ovratnico in seveda tudi čip.

Preiskali smo bližnjo in daljno okolico ampak Taja nismo našli. Obveščene so radijske postaje, dpmž, trudimo se dobiti tudi veterino ter zavetišče Zonzani.

Prosimo vse, ki ste iz Zagorja in okolice da ste pozorni, če ga kje vidite. Taj je že tri dni zunaj na mrazu, verjetno tudi brez hrane, zato bi vsaka informacija prišla prav. Kuža je bival v hiši, zato ni vajen bivati na takšnem mrazu.

Taj je zelo prijazen, vendar izredno plašen kuža. Prosim, da če ga kdo vidi, naj ga poskusi zadržati in pokliče Anjo na:051/365-661

7 komentarjev:

Zlatolasska pravi ...

Joj, bogi Taj! Upam, da se bo nasel, pa da je z njim vse v redu!

Meni grejo tudi na zivce petarde, na sreco pa z Elly nisva se imeli slabe izkusnje, tako da nje pokanje se ne moti. Pri nas tudi ni tako grozno, kot sem pricakovala, da bo.
Se pa ena psicka od sosede zelo boji pokanja in revcko komaj ven spravi...

Ma, bogi kuzki.. :-(

Vso sreco pri iskanju Taja!

sara pravi ...

Jaz tudi upam, da bo čimprej doma pri svojih! Žal ni še nobeden poklical, pa tudi nobene sledi ni o njem:(

sara pravi ...

Danes sem pisal na sobotno popoldne in dobila pozitiven odgovor. 31.12 bo v oddaji Dobro jutro objavljen prispevek o Taju. Upam, da bo videl prispevek kdo ki ga je opazil. Upanje umre zadnje.

sara pravi ...

Taj je doma, in jaz sem takoo srečna:)))

Anonimni pravi ...

Oh kako sem vesela.Kje pa so našli Taja? Lp

sara pravi ...

Neki gospod iz Bevškega je javil na radio Trbovlje, da se je pred njegov prag ulegel nek pes. Je prišel že ob devetih, vendar sta Anja in Uban zvedela šele ob petih. Je bil revež čisto prestrašen in utrujen. Samo da je doma:)

Anonimni pravi ...

Sara
vem da je čudno tole nadaljevanje teme o izgubljenem kužku - a ker mi doslej ni uspelo v Sloveniji najti lastnika katalonskega ovčarja, izkoriščam tole prvo "sled" ;)

Smo se namreč odločili za to pasmo - mladička pripeljemo iz tujine čez dober mesec - in bi zelo rad povprašal o izkušnjah tvoje prijateljice s Tajem. Da ne bi takole javno pošiljali emailov ali telefonskih - a bi bilo možno, da se oglasi na forum Pesjanar pod temo Katalonski ovčar?

http://www.pesjanar.si/forum/index.php

HVALA!!!